Decoy Elite... Worth the wait??

Hale_Storming

Member
Oct 14, 2020
51
4
Munich, Germany
Hey guys, I ordered a Decoy Elite back on 17th July and I'm still waiting for it to be shipped!

I understand COVID has impacted Supply Chains so I need some patience but YT have given me 4 shipping dates and failed each time.

Im told it will be shiped tomorrow (5th delivery date). Im thinking I might cancel the order if they let me down again.

Has anyone got one....are they worth waiting for?
 

sergiograndes

New Member
Aug 10, 2020
1
0
ESPAÑA
Hola.
Yo la pedí el 3 de agosto.
a día de hoy no tengo la bicicleta.
Los correos se responden a los 20 días o más y solo me dicen que faltan piezas y no tienen fecha, que me piden paciencia.
No sé qué hacer.
la verdad es que aguanto porque tenía el señuelo pro race 2019 y lo vendí para comprar este señuelo.
La verdad que es mi 5 bicicleta yt, pero me están defraudando tanto en la atención como en el servicio que están ofreciendo.
con quién contactáis vosotros?
 

Hale_Storming

Member
Oct 14, 2020
51
4
Munich, Germany
Hola.
Yo la pedí el 3 de agosto.
a día de hoy no tengo la bicicleta.
Los correos se responden a los 20 días o más y solo me dicen que faltan piezas y no tienen fecha, que me piden paciencia.
No sé qué hacer.
la verdad es que aguanto porque tenía el señuelo pro race 2019 y lo vendí para comprar este señuelo.
La verdad que es mi 5 bicicleta yt, pero me están defraudando tanto en la atención como en el servicio que están ofreciendo.
con quién contactáis vosotros?
Sorry i havent replied til now. Just heard from YT. Apparently theres a long line of Decoys, built and ready to be dispatched, but DHL have limited capacity so hopefully ours are next in line ?
 

leocompositing

New Member
Sep 14, 2020
48
17
Surrey hills
Did you talk to YT in Germany or Uk? Did they give you an ETA? They should at least tell us when it should be shipped as it is still there!

I called UK yesterday and my elite was built on 8th October is sitting in a warehouse gathering dust as we wait for our bikes. I can't believe this is a DHL issue probably under staffed YT trying their best to ship bikes during a COVID-19 scenario.

Either way it doesn't help my growing dissatisfaction for the experience in general. YT says they need to improve their costumer service but are not doing much to change that mindset!
 

Hale_Storming

Member
Oct 14, 2020
51
4
Munich, Germany
Hola.
Yo la pedí el 3 de agosto.
a día de hoy no tengo la bicicleta.
Los correos se responden a los 20 días o más y solo me dicen que faltan piezas y no tienen fecha, que me piden paciencia.
No sé qué hacer.
la verdad es que aguanto porque tenía el señuelo pro race 2019 y lo vendí para comprar este señuelo.
La verdad que es mi 5 bicicleta yt, pero me están defraudando tanto en la atención como en el servicio que están ofreciendo.
con quién contactáis vosotros?
Hola, ¿has escuchado de YT sobre tu bicicleta?
 

EMTB Forums

Since 2018

The World's largest electric mountain bike community.

522K
Messages
25,788
Members
Join Our Community

Latest articles


Top